CRI・ミドルウェアはGDC2018に出展します!


去年に続き、今年も出展します!
会場にお越しいただいた皆様には、TシャツやUSBメモリー、VSTプラグインなどのプレゼントもあるよ!

GDC2018 特設web

興味はあるけどサンフランシスコまで行けないよ!!
という皆さんのために、会場の様子をお届けするページを用意しました。
https://criware.info/gdc2018/

期間中は画像やつぶやきがどんどん更新されていく(はずだ)よ!
日本と時差が16時間ありますが、現地の雰囲気がリアルタイムに伝わるといいな。
よろしくお願いしますー!


GDC2018 会場地図

GDC 2018 is just around the corner! The game developer conference will be held at the Moscone center in San Francisco, from the 19th to the 23rd of March. Like every year, it will bring developers from all around the world together for inspiring sessions and will display the latest in game development technology on the exhibition floor.
Join us on the CRIWARE booth, #1723 in the South Hall.  Experience the power of ADX2 with the new version 3 of the AtomCraft authoring tool, now both on Mac and PC, including plug-in support. Check out the new CRIWARE Profiler working in the Unity Editor, and learn more about Sofdec2, our fully-featured and super-optimized video codec.


kawaguchi

Sound / Haptic / UX Designer @ CRI Middleware. / 音響周り全般と触覚、UXを担当。VRの立体音響も。 ゲーム制作現場の要望をミドルウェア開発チームに届けて、より素敵なコンテンツが生まれやすい未来を作るのが仕事です。

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です